Silence is a scary sound

Vart att jobba idag :P Kom hem för en timme sen typ, helt tomt hus. Ganska skönt, fast det blir läskigt när det är så tyst :O Aja, jag kan då sitta o sjunga hur högt som helst o ingen hör :} O ingen vovve som ska ut halv 5 imorn !

Blev en snabbis upp till stan idag för lite olagliga saker. Grattis Emilia! I'm so happy for you=) Var trevligt att träffa henne, hon var råtaggad på lördagen, precis som jag ;D
Lite synd att det var jobb ikv o imorronbitti, annars hade det lätt blivit ut på Station ikv.. Äh, kan ju dansa nu för migsjälv när jag är ensam ;D O supa skallen av sig gör man ju ändå till helgen=)

Om ni är sugna på att festa så hör av er ;)
Vi ska allt visa den lilla pitebon hur man gör ;D


Don't stop me now - McFly
Postat av: Sara

Alltså vad tror du om mig? Kan inte jag festa? xD

2009-08-05 @ 23:40:57
URL: http://lillakakmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: