Some are like the water, some are like the heat

Vaaarm dag! Härligt värre dock=) Kortdag, jobbade till halv 2. Chiiill^^

Var helpepp på att ta en prommis med Ronja bort till Myrängen o träna, vi måste verkligen skärpa oss om vi ska ha någon slags chans alls i drängsmark, men när man kom hem så var huset tomt. Igen.
Somnade på soffan, började med maten, päronen kom hem, åt grillat, dog på soffan på altanen o sen bar det av till bruks<3
Så jävla härligt att bara komma igång med agilityn igen! Även om det nu inte är min egen hund jag tränar, men jag får fan tillbaka suget=)
Meija var jätteduktig, Lena hade klagat på hennes slalom men det är ju fan felfritt, inte så snabbt men felfritt! Det berodde nog på vem det var som "styrde" ^^
Allting gick faktiskt ovanligt bra, ringrostiga var vi ju bägge två men :P Platta tunneln gick dock inte alls idag ;S Menmen, bara något att träna på=)
Åh! Känner ni peppen? =D Om jag hinner imorn, och om det inte är för varmt, så blire lätt att gå bort o träna min lilla tjockis =D
Detta känns härligt, jag är tillbaka!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: