Thank you, it's been another bloody monday

Teckenspråk idag, faktiskt riktigt roligt! Och läraren är så söt xD En sånhär som man kan skratta åt en massa, på ett bra sätt :P Lite udda you know ;)

-"Nån som kan nå teckenspråk?"
-"Jo, jag kan lite grann"
-"Varför kan du?:O"
-"Min morfar är döv.."
-"Men så roligt!=D"

Haft samhälls nu, tråkigt värre med en inte så rolig lärare.. Har hål nu så jag borde egentligen sitta på körskolan men jag har inte med mig pengarna jag är skyldig dom idag så då kmr man väl bli mördad ;S Så jag sitter här o tråkar för alla mina vänner går i skitklasser som typ har lektioner ;O
Blir snart baf, sen hål igen o tillslut engelska.

Efter det blir det att köpa mat på Subway o promenera upp till bruks, hinner inte hem o hämta hundarna=/
Har inte råd att äta på Subway egentligen för jag har typ bara 40kr men he får gå xD

Kmr hem nångång ikväll, troligtvis efter 9 för mami jobbar..
Tjoo


Save Tonight - Eagle-eye Cherry
Postat av: Marina

Teckenspråk, den enda lektionen jag har med dig, så vi måste göra det bästa av det, sköldpaddan ;)

2009-08-24 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: