The sun is shining now, but still I'm feeling cold

Oj, längesen nu..
Detta får bli någon sorts blandning av allt :P

Skolan började igår, ny klass, nya lärare, förutom samma gamla söta Babbsan=D He funkar bra, tror nog vi blir en ganska bra klass=)
Älskar fredagar på schemat (just nu iaf, det ändras ju alltid 7411gånger...) börjar 09.10 o slutar 11.30 =D Kärlek på kortdag =D

Helgen innehåller inget annat än agility troligtvis :P Tävlingar i Drängsmark lördag söndag. Det kommer gå baaaajs=) Iaf om hon är som hon var i onsdags. Vägrade köra ;S Nog för att jag inte var så pepp heller så det kan ju ha varit det.. Men nu peppar vi! Har fortfarande inte gett upp om våran jävla pinne :P Vi ska kämpa i 2 år till, sen så tar lill Holiday över :P Inte helt kanske men Ronja är ju ändå typ 8 år då jag kan börja tävla Holly så det är väl början på pensoneringen..
Min älskling är gammal=( Vad ska jag göra utan henne? :O

önska oss lycka till!

Nu blire typ inflyttningsfest hos Sebbe, nära o bra så jag tar mig hem i tid^^
Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: