You got me twisted, tied up and tangled

Vet ni hur länge mitt underbara lilla monster sov idag? :O :O Hon sov till 10.30 :O Det kändes så jävla skönt, kunde typ aldrig somna igårkväll så jag behövde nog sova ut.
Stora planer för dagen började smidas men sen vart jag überlat o låg kvar i soffan. Blir nog till stan imorn o köpa sig en ny bikini, min har gått sönder ;S
Ikväll börjar HU om så det blir upp till bruks =D Tänkte få fara dit en timme tidigare så man kan tjuvträna lite innan alla kommer men vi får se hur det blir. Ska bli spännande att ha Holly på promenaden iaf xD Det går ju inte gå med henne samtidigt som våra hundar, men det kanske går bättre med hundar hon inte känner :P
Aja, nu blire korvstroganoff. Tjoo!


I've been put down, picked up and put off
I've been held up, pushed and shoved around

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: