Your heart is on my shoulder

Ändå typ bra kväll. Bra förförfest här, sen bra förfest hos Buffe, sen jättebra Station där typ allt folk i världen var. Skitkul alltså! Sneade där i slutet av någon anledning som jag ännu inte har listat ut. Mår typ illa för första gången av alkohol men de kan ju vara för jag har ätit dåligt idag, o typ de senaste dagarna.. Får se hur man mår imorgon.
Jobbar iaf 17.00- 20.30 imorn, lite extra cash sådär. Sen blire nog fest någonstans i Klut eller nåt ;O Aja vi lär ju se.
Nu ska Alkoholisten sova, tack för en jättebra kväll allihop!
Tjoo
Postat av: M

Jag har just vaknat, när jag låg i sängen var jag övertygad om att jag fortfarande var full, men jag har bara ont i benen..

2009-08-29 @ 08:33:47
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: