Hate is a strong word but..

Jag hatar just nu allting som jag brukar älska.
Barn irriterar mig och ger mig huvudvärk, Holly får mig att känna att jag inte duger till något, choklad gör mig fet o beroende, vänner förstår inte, bloggen hjälper inte längre.
Kan hålla på hur länge som helst.
Gissar på att det är för att jag inte har fått skriva av mig o ventilerat. Det är konstigt att du är den enda som jag inte hatar just nu.

Musik är det enda rätta.


And with a sad heart I say bye to you and wave
Kicking shadows on the street for every mistake that I have made
And like a baby boy I never was a man
'Till I saw your blue eyes cry and I held your face in my hand
And then I fell down yelling, "Make it go away,"
Just make a smile come back and shine just like it used to be
And then she whispered, "How can you do this to me?"
Hate me today
Hate me tomorrow
Hate me for all the things I didn't do for you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: