2009

Detta har varit ett extremt bra år, trotts några bakslag..
Jag fyllde 18, träffade folk. Vissa bra, andra mindre bra o vissa bara helt awesome.
Jag skaffade en borderblandning, började ta placeringar med Ronja, var på klubben 3 gånger varje vecka, sov för lite, skolkade för mkt, åt mindre godis, tappade 15 kg.  

Jag vill bara tacka allt folk som har fått dethär året till att vara det bästa någonsin
, nu hoppas vi på att 2010 blir minst lika bra!

Hade tänkt lägga in lite bilder från året, men hinner faktiskt inte (plus att jag sitter vid brorsans dator, schh!) så bildbomben kommer imorgon=)
Nu ska jag upp till stan o äta på Lilla Kina med några av awesomefolket jag har träffat i år, sen blire mera awesomefolk o paaartyyyy ;D
Kärlek på er alla, förutom vissa få.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: