"Damn that's a sexy bitch"

Så jävla AWESOME kväll!=D Träffade Pokerface o Ruben o Danny o André =D Fan längesen :P
Svinigt kul att dansa med dom pojkarna ;D
Sen höll jag på att dö av skratt för de va en kille som stod o dansa tryckare med nån tjej medan han spana in mig, sånt gör ens dag xD  Sen en annan ba "Heeej..." o tog min hand så då börja jag dansa tryckade med Patte så han stack :P Var en kvart kvar tills dom stängde så det gav som inge att börja nåt ;)
Awesome kväll, blir lätt ha den här klänningen igen ;)
Bilder kmr förhoppningsvis imorn om jag orkar hämta kameran från StefNs place. I hope I do, everybody looked awesome!

Nu godnatt från alkisen
Tjoo!
Postat av: M

Godmorgon alkis=)

2009-12-12 @ 10:01:34
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: A

Haha, det var kanske inte meningen att jag skulle ut igår ;)

2009-12-12 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: