Hellre ett ärligt nej än ett falskt ja.

Har hunnit mkt idag, gick en sväng med Hollsan o sen åkte jag o papi iväg till marknaden i Hjoggis, som typ mamma håller i helt o hållet av nån anledning ;S Där vare då lika trevligt som alltid, gillar landet-människor. Bra humor!
Självklart så var Marie-Ann där, så hon berättade att hon hade plockat ihop en låda åt mig, du vet en sån som man kan behöva då man ska flytta hemifrån. Med tallrikar, skålar, glas, bestick osv. Så nu har man allt man behöver för att bli självständig! Förutom kanske ett jobb o en lägenhet... xD
Sen är hon ju så gullig. Jag gick o kikade på grejorna hon hade till salu o vart lite kär i en ljusstake så hon ba "Vill du ha den?=) Du får den, vi stoppar den här så ingen annan köper den!"  sen gjorde hon så med typ 5 andra saker oxå xD Sötast person nånsin=)

Sen så har jag då städat dagiset, som varje helg. Men nu helt plötsligt hörde jag nån i dörren o en röst som skrek "HAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?!" Det var Marre som kom o skulle måla nå lister, o sen skulle de visst vara möte! Jag fick typ panik o snabbstädade allt medan folket började anlända. Så jag pratade lite snabbt med min syster o sen så for jag. Slår vad att jag glömde bort att göra nånting viktigt..... Men gjort är gjort.
Marre är ju då alltså min syrras kompis som har barn på dagiset, inte Marre som jag brukar skriva om ibland :P

Sen kom mami hem med Julskinka!<3 Och sånnahär "Lillebrors Kola".
Kärlek säger jag bara!
Nu blire spela lite tetris ist för att förbereda sig inför teckenspråksprovet som vi har imorgon.. Kommer ju gå skit hur som helst så varför bry sig?=) !

Tjoo!

Postat av: M

Yeah.. Orka bry sig=)

2009-12-06 @ 23:08:43
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Linda

tänkte tipsa om den här jätte fina bloggen som alla (speciellt du) gillar heheheheehhehehe börja få bra besökare, så se till att du inte missar detta ! ;)hahahahahahahahahaha

2009-12-07 @ 12:43:45
URL: http://paramorefans.blogg.se/
Postat av: Marina

Hann bli förvånad, har inget minne av att jag har varit på ditt dagis ;)

2009-12-08 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: