Hur kan man tappa orken att andas?

Fyfan vad jag har sovit! Tagit igen sömnen för de senaste veckorna..
Lite smått komiskt, jag orkade verkligen inte leva idag. Jag orkade inte bry mig om nåt. Mamma pratade med mig, hundarna skällde, magen kurrade som galen. Orkade inte.
Steg upp vid kl 18 o gick ut med Holly, åt ett kycklingben. Mår illa, snart får jag lägga mig igen<3

Jag brukar alltid lyssna på Lena. Hon vet bäst. Jämt. Nu har hon sagt precis samma sak som alla andra, men nu lyssnade jag faktiskt. Så du finns inte längre=)
Fattar inte hur jag orkade.
Jag hatar dig inte, känner ingenting. Bryr mig inte längre. Du är ett kallt svin utan känslor.

"Hoppas du hittar någon bättre än mig.."  Lär bli svårt att hitta nån sämre.
Tack för allt, Hejdå.

Tänk att jag gav dig det.. Idiot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: