I need an ending, so why can't you stay just long enough to explain?

Stan idag med min underbara Lina Ba-donk-a-donk!
Hade fått mammas kort, awesome, för att få köpa mig något fint att ha på mig på nyårs. Mami hade hittat nån klänning på Kappahl men jag hittade då inte ens rätt klänning. Hittade absolut INGENTING. Som det alltid är när man har pengar. Tillslut så köpte jag då en typ tunika/linneLindex, men där måste man ju visa leg om man ska handla med kort så jag köpte den för mina egna pengar.. Suck. Nu ångrar jag köpet otroligt! Mammas exakta ord var "Om du hittar nåt annat du vill ha istället så får du ju köpa dig det." Och när jag kommer hem, det första jag ser på TVn är Skorettes reklam, "halva priset på allt!"  FAIL. Epic FAIL. Så det blir nog lämna tillbaka skitsaken där o köpa mig ett par skor ist<3 Om jag nu får låna kortet nåmer xD

När jag kom hem så borstade jag ut 2 vovvsar, men orkade bara inte bada Ronja så he får bli imorn.
Stora planer för imorn! Ska sova tills jag vaknar av migsjälvt, öppna ett paket, gå ut med Hollsan i skogen, bada Ronja, duscha o sen kl 16.00 äre julmiddag!=)
Sen kommer tomten =] (Ja vi firar jul en dag före, so what?)

Så nu äre sängen! Då kommer tomten fortare vet ni väl? ;)
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: