I thought it would be easy, I was wrong

Jag är typ sjuk =( Inte okej! Snuvig som sate, ont i halsen o huvudet.. Men det är bara 3 dagar kvar, bara att bita ihop! Kaxade mot Karin idag också, men hon är ju dum. Svenska nationella talet ska vara i 5 minuter, o man får typ 5, 6 lektioner på sig. Första gången vi ska prata inför klassen på engelskan så har vi 3 lektioner på oss att förbereda ett 10 minuter långt tal. Helt cp. Halva klassen fick IG, ovanligt! Alla får IG i hennes klass. "Vad är dethär för skit?" Näe tacka vet jag då engelskan är över!

Sen blire fest här på fredag, hör av er om ni är intresserade =D

Nu blir det nog att gå o lägga sig, om man kan somna medan hjärnan rinner ur näsan på en ;O
Natti natti
Tjoo

Btw. jag HATAR bärbara datorer!
Postat av: Helle

Jag kan inte komma på fredag iaf :( men jag taggar till den 27e :D

2009-12-16 @ 10:39:40
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: