If I only could, Inside. To feel Like that, You want love. Right Words, Do you? You belong

Min bror kom hem o överraskade mig! Han brukar komma hem på fredagar, så jag brukar hinna städa vid hans dator o sånt (A) Men nu kom han på mig xD Får inte sitta där egentligen :P Menmen (A) Bjöd honom på pizza så han vart glad igen=) Sen har vi suttit vid hans dator o diskuterat diverse musik i typ 2 timmar o jag har snott massa låtar, så nu är mobilen FULLSMOCKAD men bra musik! Känns bra ;) Sen satt vi o såg massa fula musikvideor o sånt, såg Linus på Linjen btw. Så jävla bra barnprogram!!! =D Det borde börja sändas igen :P

Har sedan suttit här o försökt mig på lite teckenspråk. Självklart så har jag INGEN aning om vart jag har mina viktiga papper som vi ska ha prov på på måndag. Sen måste jag förbereda en "muntlig" redovisning oxå. Jag suger på teckenspråk. Kommer sååååå få IG. Men, bara att bita ihop. Blir mkt plugg i helgen. Engelskan ska ju vara klar på måndag oxå tror jag..

Just nu har jag bara lust att fly. En utlandsresa skulle verkligen inte sitta fel. Resa bort själv sådär över jul.. skulle inte vara dåligt. Har ingen julkänsla o kommer få en pyttig julklapp för 150kr, näe. Då är jag nästan hellre vart som helst förutom här. Umeå, Stockholm, Göteborg.. Tunisien, Turkiet, Mallorca? Varför inte. Synd att pengarna inte riktigt räcker till, jag skulle ha sparat mina 13 000 ist för att fara till Gbg.
Inte mycket att göra åt. Längtar efter julskinka. Nu ska man försöka sova dårå. "Good luck"
Tjoo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: