I'm gonna getcha!

Idag så har vi varit i Burträsk o hämtat julklapparna från farmor o farfar. Mycket fika o mat, som alltid! Känns jämt som om man ska spricka när man har varit där :P

Just nu sitter jag o ser Coyote Ugly, den verkar fan bra! Fyskam på mig men jag har faktiskt aldrig sett den förut. Men somsagt, den verkar vara bra =D

Blir så förvirrad, ofta det är julafton på torsdag? :O Patrik undrade en massa om annandagen, typ förfest före Station, o jag tänkte "Men det är ju typ råålänge kvar?" Fast det är de ju inte :P Det är ju på lördag :P AWESOME! =D Det lär bli kul, fullsmockat äre väl då iaf =D
Men jobbig helg det kommer bli. Annandan äre Station, sen 27 äre visst maskeradfest hos StefN för han fyller år, sen äre ju nyårs typ direkt efter! xD
"Party every day, P-p-p-party every day" !
Postat av: M

YEE

2009-12-20 @ 23:26:47
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: