Jag slutar aldrig festa, jag halsar de mesta. Jag nitar dom flesta o jag hänger med dom bästa.

De är Norrland, I HUSE!

Awesome kväll! Var rätt okej hos släkten oxå, även om de vart gnälligt där i slutet :P
Aja, Station var awesome! O vem gillar inte att vara omringad av 4 killar när man dansar? ;) Hehe har fan sakna mitt fyllo Tony xD Fick två drinkar oxå, heeeelt okej! Äntligen så har man testat shotta tequila =) Helt okej, äckligt som sate men he gick! xD
Nu blire säääääng<3 Sova lääänge imorn. Nada hundar på rummet.

Btw, GRATTIS STEFN! Är maskerad hos han "ikv", be there and wear a costume! I'm gonna be the King ;)
Natti
Tjoo

Postat av: sanna su

Du tog ju bara halva tequlian, jag fick ju resten;)

KUNGEN!

2009-12-27 @ 11:31:53
URL: http://sannasundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: