Now I know that I can't make you stay

Jag - Du kan vara humla!
P - Du är en humla!
Jag - Ja, för dom är söta, :}
P - Och dom är för tjocka för deras vingar :)

Tack för den då Patrik! xD Nu blire hårdbantning, bara för du sa sådär.. :(:(:( (A)

Dagen har varit bra, provet imorse gick väl som de gick... Men annars hare varit bra=) Hur kan de vara dåligt med sånna underbara människor? =D (Känner att jag tjatar lite om dethär men dom är verkligen super, har aldrig trivts i en klass såhär bra förut :P)
Måste bara..
Våran engelskalärare, djävulen i männsklig form typ. Näe men en ganska jätteotrevlig lärare vi har. Hon kom in i klassrummet o sa "Jag måste be om ursäkt.." Det vart totalt knäpptyst :P Jag trodde hon skulle fortsätta med typ ".. för ni är ju så värdelöst dåliga!" Men hon bad om ursäkt för att hon hade haft fel :O Och sen drog hon ett skämt, vi tror hon har blivit kidnappad av utomjordingar elr nå ! Fast efter ett tag var som samma gamla elaka människa=)

Somnade självklart på soffan 2 timmar när jag kom hem.. Är ändå trött så nu blire nog sängen faktiskt! Mår fan skit, vet inte riktigt vare är.. Hoppas det går över snart iaf!
Peppar vi fredagen? OOOja! Stan med Matte efter skolan, köpa nå awesome att ha på sig o hårfärg, sen subwatymacka osså hem till mig för klippning o färgning=) Kommer se awesome ut på fredag!=)
Station, inte Balzac, har ni förstått de nu allihopa?
Awesomeness!

Du gör mig faktiskt väldigt förvirrad. Om du inte vill prata med mig, sluta vara trevlig då ? Känns som om vi sitter på nån jävla bergodalbana. Jag vet inte vad jag vill men du kan ju kanske lista ut vad du vill. Allt blir som enklare då, det hänger ju som på dig.

Näe, sängen nu!
Tjoo
Postat av: M

Jag glömde det där med subwaymackan :]

2009-12-08 @ 10:25:45
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: