"Nu äre jul igen, o nu äre jul igen o julen varar fram till påska"

Så himla mysig dag med klassen igår!=D Fikade, lekte o sen sprang vi genom hela skolan i tomteluvor o sjöng jullåtar xD Synd bara att vi inte kunde nå låtar så vi sjöng typ samma saker om o om igen xD

Kvällen var helt okej, Lindas folk var lite högljudda o spydde utanför garaget men annars varom chill :P Skulle ha blivit en jävligt chill kväll. Folk drog typ med 11 bussen, o sen kom Helle o Lisa, osså får typ resten av folket kring 12. Då fick jag M. Legendary att skjussa mig till stan så jag for på Ballen =D Träffade typ halva klassen =D Awesome vare då !=D
Tappade bort allt folk o då hittades jag av en viss Tony, haha har glömt hur king han är ^^ Så jag hängde typ med Tony o Linda resten av kvällen=)
Nån jävla idiot slängde en flaska i golvet inne på dansgolvet så jag fick glassplitter typ överallt insåg jag när jag kom hem. Fulla jävla benen blödde jag. O mitt lillfinger =(
Haha osså stod jag o snacka med Åke o Micke osså ba "ERIKA KOM HIT, KOM HIT!"  Jag "Vad?"  Tony "Sätt dig i hans knä, han vill de!"  Nån rätt trevlig whisky-drickande typ som bjöd mig på en drink, Johannes hette han visst =) Helt okej! Sen så blev det stängning o hemfärd.

Helt underbart slut på en förjävligt jobbig termin. Synd bara att det är så länge kvar tills man träffar klassen igen!=(

Nu blire glass,
tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: