"Seriöst Erika, när har DU tackat nej till dricka?"

Idag har det varit julstök! O tanketräning för min kära lilla Lollboll. Hon behöver det ju då verkligen, börjar bara ha slut saker.. Några tips någon?=)

Ikväll så har jag varit hos M. Legendary o baka pepparkakor med henne o Lima=) Bytte julklappar oxå, hon fick 20st Delibollar o ett armband, o jag fick.. ja, jag ska ta kort på den, för den är så awesome så det finns inge mer awesome! Lägger in bild typ imorn=)
Vi försökte pynta deras gran oxå, men det kom vi verkligen inte långt med! Kan ju inte pynta om inte ljusen sitter i granen, o vi fick bara inte ljusen att lysa! =( Emosewa.  Vi vart less ganska snabbt o gick upp o spelade Tekken ist. KING! Haha jag vart våldsam (A)

Måste bara berätta om den fina "snigeln" som Matte gjorde.. xD Det såg ut som.. en kuk helt enkelt :P Så efter det så gjorde vi massor av kuk-pepparkakor xD Men jag gjorde faktiskt ett missbildat får o en mobbad sköldpadda mobbad oxå :}

Nu blire sängen för imorn blire schtaaan med min älsklings Lina=)=)=) Längesen nu ju! Då får vi se om klänningen mamma hade hittat är nåt att ha, då får jag den i julklapp isf (A)
Aja, GnTT
Tjoo
Postat av: Anna

"Oh, no! You broke my heart!"

;)

2009-12-22 @ 00:37:51
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Jag testade den gamla slingan imorse och den brann inte upp så jag hängde upp den i granen. Nu lär ju se i Norran ifall den tände eld på vårt hus...



Jag ska lägga upp bilder på våra pepprisar sen!

2009-12-22 @ 13:35:32
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: