So have your selves a merry little Christmas

God jul på er allihopa!

Jag har väl haft en bra "julafton". Fick typ 10 paket :] Mest kläder, fick 700kr, grillbestick, en ljuslykta o 2 nya kuddar oxå=)
Lucas fick ett lasersvärd som lät.. ja, som ett lasersvärd. Så huvudvärk fick man xD Men han är underbar ändå=) Blev förbannad på jävla Bingolotto... >.<  Var sååååå nära att vinna en bil elr jackpotten i sista men NÄÄÄE. Jag vill jättegärna ha 523 000kr... =( (A)
Menmen, nu ska vi avsluta den här dagen bättre än den började :P

Hade världens fulaste dröm i morse! Har sett för mkt Buffy elr nå xD Drömde hursomhelst att världen typ höll på att gå under för att demoner/vampyrer tog över allt. Så typ alla vi kände kom o gömde sig i vårat hus, osså dödade vi alla dom där fula sakerna när dom kom in o efter ett tag så vart det mindre demoner som kom så då sa jag "Okej men jag går upp o lägger mig ett tag" o sen så vakna jag o va skiträdd för jag insåg att demonerna kunde komma upp till mitt rum xD Tog ett tag innan jag insåg att det var en dröm :P Haha inte okej !
Btw så var George i Greys med oxå xD Har sett för mkt av det med, men det är för bra för att inte ses, så nu ska jag lägga mig på mina nya kuddar o se andra säsongen av Greys =D
Ha en bra jul!
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: