Tell me why it's him when it should have been you

Okej, FÖRLÅT. Men batteriet i kameran är slut så jag kan inte ladda upp bilderna ikv. Blir imorn.

Sammanfattning av helgen då..
Fredag var trevlig, slapp vara själv=)
Lördag var fucking AWESOME! Har nog aldrig haft så rolig förfest förr :P O de var bara jag o Legendary inne på hennes rum omringade av shots o delibollar :P O sen var Station helt okej oxå, så mkt folk! Jag älskade det! =D Även om man fick stå i kö i typ en halvtimme för att få jackorna :P
Söndag, Maskerad.. alltså jag höll på att skratta ihjäl mig åt en del xD
Bilder kommer somsagt imorn :P
Postat av: M

Haha, bästa förfesten ever typ..?

2009-12-29 @ 11:45:15
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: