The sound of childrens laughter fills the air

Idag så har jag varit en sväng i skogen med Hollsan, faktiskt rätt mysigt, var längesen man gick en skogsprommis nu. Sen så komme min underbara lilla Lucas! Fast han är ju inte liten längre :P Menmen, vi drog då på stan iaf, skulle köpa nåt åt farmor o farfar :P Sen när vi var på Coop så hitta jag någonting som Linus måste ha på sig! En totally awesome haklapp där de stod "Om du tycker jag är söt så ska du se min moster!"  AWESOME! xD Bästa nånsin :P Måste typ köpa en sång åt han xD

Sen somna jag på soffan, åt middag osså har jag suttit här o trååkat i 350 år typ. Kommer inte överleva jullovet, blir uttråkad så lätt. Eller så kommer jag sova bort det. Fast känns värdelöst för jag måste ju upp varje dag o gå en sväng med Holly, ska jag sen gå o lägga mig igen eller ? Kommer typ bli nå sånt.


Jag vet att man inte kan lita på folk, förstår inte hur jag orkar bry mig.

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: