"-Have you had a good day today?

- Yes a very good day"

Faktiskt en jättebra dag :P Hade inte tänkt gå till skolan för det snöade ju men jag pallrade mig iväg iaf. Dagen började super bra. Jag ramlade, platt på ansiktet, in i bussen.. Skämmit kanske? :P Jag bara skrattade åt hur klantig jag var och sen bestämde jag mig för att jag skulle inte bry mig. Man ska inte bry sig för mycket om vad folk tänker om en, det är inte nyttigt :P Så jag bara satt där o skrattade åt migsjälv ett tag :P Sen så hade vi typ natur o svenska.. Svenskan var ändå rolig :P Vi skulle få en lapp med en rubrik på och sen skulle vi skriva en liten text till denna rubrik..
Jag fick: När jag i ilska dödade min katt. Efter jag hade skrattat i typ 10 minuter åt den så kom jag då fram till detta:
"Jag väcktes en natt
av min jamande katt
så jag slängde en stövel på hans skalle
Sen vart det tyst
han sa inte ett knyst
och stilla förblev sen min Kalle
"
På ett ungefär, kmr inte ihåg riktigt ordagrant den sista delen :P

Efter svenskan var det lunch, sen idrott. Idrotten var.. intressant.. :P Vi hade skidor, i typ 1 meter djup snö :P Jag var svartklädd men jag var mer vit i slutet av lektionen. Nu ljög jag, jag vart vit typ direkt^^  Ramlade först när vi skulle ner till spåret, och sen typ 10 gånger till :P Snyggaste var ändå när jag skulle ställa mig så jag hamnade i spåret då jag skulle ner för backen, men lyckades drutta på arslet så jag gled iväg rakt mot några träd i djupsnön :P Jag typ dog :P Var tvungen att gräva fram skidorna för att kunna ta mig därifrån, men en lyckad sväng ner för backen fick jag då :} Lite lagomt utskämd men tack vare min deal med mig själv på morgonen, om att inte bry sig om vad folk tyckte om en, så återvände jag till omklädningsrummet med lite värdighet iallafall :P Men jag var ju inte lite blöt när jag kom in :P Menmen, jag torkade väl tillslut :P
Engelska var nästa ämne på schemat o det var lite halvtråkigt, gick igenom samma saker som förut som jag redan kan så jag satt typ o spelade på mobilen :P
Efter engelskan vart jag o Emilia gottegrisiga o köpte butterbulla=) Sen så vart vi klara med vårat arbete så vi fick sluta en halvtimme tidigare=)

Hundungdom var riktigt kul ivkäll :P Vi var bara 6 st + Jonas men han behövdes visst inte iallafall :P Ingen ville åka skidor men ingen (förutom Sofie) ville vara inne o köra lydnad heller så vi var ute o lekte in snön istället :P Vi klättrade i snöhögar o plumsade i midjehög snö men hundarna :P Det var värsta kuligt=) Sen så gick vi in o fikade o spelade kort :P Ändå trevligt med en så liten grupp ibland :P Men jag tror det är all lek i snö som har gjort min dag så munter :P Man känner sig nästan liten igen :P
Påväg hem så spelade dom Scissor Sisters - I don't feel like dancing. Den låten är så himla.. glad! Man blir bara glad när man hör den=) Så här får ni lyssna, nu ska jag se 2½ men ;D
Hare bäst everybody, You know I will^^

(Hittade ingen annan med bra ljud ;S)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: