07.17

Hehe jag är trött.
Har suttit o fyllt i valblanketterna som ska vara inlämnade imorn. Det är bara därför jag far på psykologin idag :P
Det blev teckenspråk första, fotografisk bild andra o kludd tredje :P skrev fel o orkar inte fylla i den igen :P På höstterminen har jag fotografisk bild första, teckenspråk andra o konditori tredje :P
Men han hade ju lovat oss att vi skulle få ha första tjing på teckenspråk eftersom det uteblev dethär året så jag hoppas på det=) Hur bra äre inte med en dagisfröken som kan teckenspråk? ;D
Nej ursch, nu ska jag borsta tänderna o göra mig redo för bussen. Men det känns inte pepp att gå omkring såhär på skolan, fast jag göre ju dom dagarna jag är riktigt trött.. Mjukiskläder upp till öronen ;D Men idag har jag ju underställ o sånt skit på mig också x) Efter psykologin bäre av mot Hattis igen! Slutar 16.00 idag tror jag :P
Jaja, hare så bra idag,
saknar alla mina små BF2care!=)
Postat av: tessan

Fin blogg!:D

2009-02-25 @ 16:05:19
URL: http://zingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: