1, 2, 3.

Blogg.se funkade inte igår? ;S Iaf inte för mig så här är uppdatering.

1. Var på genrepet inför melodifestivalen igår med Linda, råkul! (TACK JENNY) Men jag hinner inte lägga in bilderna förän ikväll, ska till Linda strax så jag hinner inte analysera alla låtarna nu. Men det är nog bara bra för jag kommer knappt ihåg dom :P Ingen var särskilt jättebra, Måns, Lasse, Markolioo o typ Heats låtar funkade väl.

2. VEM HAR SKICKAT ROSOR TILL MIG?
Det kom en budbil från buketten så mamma vart lite glad. "Är det därför han har slut pengar..=)"
Men dom var till mig, ett kort men inget namn, det är fegt. Tell me? (A)
Orkar inte ha hemlig beundrare ;S Det är jobbigt nog med de man vet ^^

3. HEJDÅ=)
Postat av: j

tack & ha en bra alla hjärtans dag själv Erika :)

2009-02-14 @ 18:48:42
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Anna

Naaw, gulligt med blommor, undrar vem :)

2009-02-14 @ 22:42:06
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: