Alldeles för mycket fritid...

Kennet är i köket och gör mackor, jag sitter i soffan och läser.
"Vet du vad Bregott skulle heta i ett paralellt universum? Smöradåligt!"
Jag orkar han inte :P "Och julskinka skulle vara Jesusfödeslerumpa, 'jag vill ha en Jesusfödelserumpsmacka tack'"
Han är väldigt normal, men det är lite kul att ha honom hemma=)

Idag så var jag pigg ^^ Steg upp 05.20 o åt lite macka, sen så gick jag iväg till dagis :P Efter frukosten så gick vi till kallholmen och var ute hela dagen=) Åt köttgryta ute på isen o åkte pulka o madrass :D Sen kl 13.00 så slutade jag och när jag kom hem så somnade jag i soffan o låg där i nästan 2 timmar :P Mamma tyckte jag såg ut att sova så gott så hon väckte mig inte ens när hon for :P
När jag vaknade så gjorde jag matteläxan, och sen psykologin o sen åt jag o kennet mackaroner o köttbullar=)
Och nu har jag faktiskt börjat på min underbara bok! Den är lika bra som ettan o tvåan såhär långt iaf=) (Har bara läst ett kapitel än, Eclipse om nån undrar ^^)
Nu ska jag gå och skratta lite mer åt min bror som har kommit på att han ska bli filosof.
"Lätta skulle vara Tunga men jag har inte hittat något åt kaviar än... måste tänka på det.."
Han är så söt så ;D

Imorn blire skola, yey=), och sen på kvällen blire Emelies 18årsfest=D
Grattis i efterskott gumman=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: