Another "By The Way"

Vad fan hände där?
Igår när jag for till skolan var det ju typ sol, sen snöade det när jag lämnade byggnaden ;S Så mycket som kan förändras så totalt under en dag instängd i en stor byggnad. Och sen dess har det bara fortsatt att snöa. Snöa, snöa o snöa. Har ju säkert kommit minst en halvmeter snö, om inte en helmeter snö ;S
Trodde inte vi skulle behöva få nå mer snö.
Men just nu verkar det ha lugnat ner sig, jag ser bara några snöflingor sakta falla utanför fönstret, glittrandes av ljuset från gatulycktan nedanför.

Hehe, jag kan bara inte inte skriva denna fina dikt vars författares namn jag inte kommer ihåg :P
Den här är för dig Lina! ;D

"Alone, alone. All, all alone.
Alone on the wide, wide sea."
Postat av: Jeanette

sv: haha nääe jag ska inte bli psykolog :P ska bli advokat med inrikning på kvinnobrott och sex relaterade brott :P

2009-02-06 @ 10:39:05
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: