Bilder från Gummark!

Sääämst kvalla, det går bara inte fota inne i ridhus ;S
Men min kamera är för cp för att ta kort på saker som rör sig fort så,
Anna, fotolektion innan 20 februari tack!

Förberedelser

Daniel o Ronny skottar bajs=)

Ellinor försöker hålla värmen :P

Alltid kul med mycket folk=)

Banvandring, det roligaste man ser på en tävling nästan, iaf om man är ny.
Alla går omkring på banan som några idioter och kallar på sina låtsas hundar xD

Jag o Ronja, första loppet. Som vi VANN (A)

Emelie o Diesel, Heja!

Mamma o Mira, "Tar aldrig banan slut?!*suck*"

Och såhär bra tar min kamera kort på rörande föremål.
Detta är då en golden retriever som heter Leo. Snabb är han då iaf! ;D

Ronja ligger i mitt knä o tittar på när dom bygger om banan=)

Sötnosarna är helt utkörda och sitter o längtar efter värme o en mjuk säng!

Jag hade också en väldigt fin bild på Aya, hon var bara ett streck över ett hinder men jag hittar inte igen det ;S Lägger ut det sen om jag hittar det!
Så detta var våran trevliga dag, längtar redan till Haparanda, även om jag fortfarande inte har slutat frysa :P
Agility är livet, helt enkelt.
Postat av: Anna

Haha, fota i ridhus är typ det svåraste som finns :P

2009-02-09 @ 11:17:12
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Olivia

Härliga bilder, spreciellt den på Leo, hehe! :D



Håller med dig, agility är livet, synd bara att det är så förbaskat mycket snö! Jag vill ha sommar! :D

2009-02-09 @ 11:21:16
URL: http://oliviaspudlar.se
Postat av: Emelie

Njae så dåliga var väl inte bilderna. Den på Leo blev väl kanske inte i världsklass men ;) hehe. Och håller faktiskt med Agility är verkligen kul! :D

2009-02-09 @ 15:02:59
URL: http://emelie_diesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: