Vi provar på nytt

Igår så satt jag och skrev ett inlägg men så börja blogg.se strejka så jag lägger väl ut det nu istället.

"Jag åt choklad. Jag fick en av Maria för att jag satt barnvakt men jag höll mig i typ 4 timmar innan jag åt den :P Men sen gav det bara vika, och det var fan det bästa jag gjort sedan nångång. Jag typ satt o darra, bästa känslan i världen! Är bara rädd att jag ska bli fast igen. Det är fan värre än droger=(
När jag var barnvakt så såg vi en film som hette typ Bondgården, den var ganska bra^^ Rätt söt barnfilm men en dog osså vare lite spännande när vargarna attackerade så Lucas vart lite sprallig då men sen satt han och höll på att somna hela tiden :P Jag frågade om vi skulle gå o lägga oss men han skakade bara på huvudet :P Sen när det var kvar typ en kvart av filmen så sa han helt plötsligt: Ett, två tre nu går vi upp=)
Han har alltid varit lite underlig, men han brås väl på mig ;D När han hade somnat så satt jag och läste nere i soffan. Fyfan så bra bok! Bästa jag läst någonsin tror jag :P (Kan ju lägga till att jag läser "Om jag kunde drömma")  Boken är bättre än filmen, för man får veta mer, nog för att det brukar vara så :P Spänningen är högre mellan dom och jag blir nästan själv nervös ibland :$
Efter jag suttit barnvakt så kom Jeanette över och vi såg DaVincikoden=) Den var väl bra men jag kunde inte riktigt koncentrera mig på filmen för jag tänkte bara på boken hela tiden ^^ + att jag var väldigt trött :P Jeanette gick hem kring 1 och nu ska jag ta ut hundarna, borsta tänderna och lägga mig o läsa lite till!
Ha det bra!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: