Har det snöat något idag då?

Ursch vilket hemskt väder. Jag orkar inte, jag trodde det skulle vara över snart men det fortsätter bara! Man blir så himla deprimerad ;S Jag har inte satt en fot utanför huset idag :P Har sagt att jag inte ska gå ut förän det slutar snöa men jag måste väl på skolan imorn så det sket sig.. Men seriöst, vädret!=(

Detta är då våran altan.. Det går som inte att gå ner för trappen av någon anledning...

Tur att jag har min underbara bok
att smita undan med!

Nu ska jag lägga mig o sova, (som om jag inte har gjort det nog mycket, sov till 10 över 1 idag ;S) tur man har litte sovmorgon imorn iaf. Ha det så bra nu allihopa!


Du vet att jag finns.
Jag älskar dig.
Postat av: Anna

Ja, snön! :O

2009-02-09 @ 11:19:27
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: