Have you ever needed something so much you can't sleep at night?

Jag hade den mest underliga drömmen inatt ;S Men jag kommer inte ihåg den nu dock..
Men jag vaknade av att jag bländades av något o jag antog att jag hade försovit mig, ordentligt. Men det var inte solen, det var månen. Har aldrig sett månen så stor förut! Den lyste rakt i ansiktet på mig så jag vände mig om i sängen för att kunna somna om o såg mina pyjamasbyxor ligga ihopvikta bredvid kudden. Euhm.. Hur? Jag insåg också att mitt hår var utsläppt så jag började leta efter gummisnoddarna, för jag brukar tappa dom ibland, men dom var runt min handled. Hur hamnade dom där?
Och när jag låg där så kändes det som om det var någon inne i rummet med mig, som om nån iaktog mig.. Jag stirrade mig blind in i de mörka hörnen men såg självklart ingen. Det började bli lite kusligt så jag kröp längre under täcket o lyckades somna igen medan jag intalade migsjälv: There's no one there, there's no one there.
Jag läser för mycket saker på engelska, men svenska är fult (A)

Nu måste jag fortsätta med Religionen för jag är IGbarn.
Borde väl kunna fixa ett godkänt i dethär fula ämnet?

Skriver sedan.
Postat av: Jeanette

sv: Jo jag har skrivit den själv :) Du kanske får veta fortsättningen, haha det kanske ska bli en bok om jag har tur :P

2009-02-12 @ 13:58:00
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: