Heavenly pictures of hell

Idag var en udda dag. Igår var jag vaken till typ halv 1 och läste ut New Moon. Men det är ganska bajsigt att det var bläck smetat så man inte såg texten på vissa ställen så jag ska typ gå och byta den imorn.
Idag har bara varit wierd. Har haft en väldigt bra dag tror jag då ;S Alla har varit snälla o glada, jag har jobbat bra, det var den roligaste idrottslektionen jag någonsin haft (rundpingis fast rundbadminton :P) och jag hade 95 pengelskaprovet vilket betyder 4 p ifrån ett MVG. Sen BF:en var rolig, vi lekte massa lekar och avslutade med en massage övning. Jätte mysigt=) (Följande mening kommer att få mig att låta extremt patetisk, det vet jag redan.)
Efter en sån bra dag, varför förvandlades jag till en gråtande boll på köksgolvet? It makes no sence.
"Det är att leka med eld när du drar upp det här igen,
för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen.
Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara.
Jag gav upp för längesen
."
Jag tror jag har en gissning dock. Vi har hur jävla mycket skit somhelst den här veckan och jag kommer inte att orka. Jag kommer inte att klara det även om jag orkar sitta uppe varje natt och plugga. "Jag gav upp för längesen.." Just nu sitter jag då och arbetar med svenskan, ska skriva en novell. Men jag har ett problem där, för en novell ska typ vara max 2 sider, och jag har redan skrivit nästan 2 sidor o det har knappt börjat. Det dumma är att dethär skulle ha kunnat vara en hel bok, för jag har kortat ner en massa ändå. Och jag skriver bara det som kommer, jag hade ingen föraning om vad det skulle handla om, förutom vissa riktlinjer eftersom det ska skrivas efter romantikens bajs. Så det ska vara mystiskt och övernaturligt och exotiskt. Jag älskar vampyrer, har gjort o kommer alltid att göra, och allt jag har skrivit tidagare som skulle vara mystiskt o övernaturligt har handlat om vampyrer så det är som det enda min hjärna har gått till. Men nu har dumma Meyer förstört min fantasi så jag måste typ överbelasta mina säkringar för att inte bara kopiera ur hennes böcker. Men jag tror jag har lyckats ganska bra. Men jag fick in lite varulvs grejs i en dröm där som jag inte vet vad jag ska göra med ;S Men men, ska prata med Iréne imorn o höra hur mycket jag får skriva, för jag har en svag känsla av att den blir ca 4 sidor iaf. Mamma tyckte jag skulle försöka korta ner det så mycket som möjligt för uppgiften och sedan skriva en bok av det istället :P Så vi får se vad som händer, jag kanske blir författare ^^
NEJ URSCH NU MÅSTE JAG SOVA! Har religionsbajs imorn som jag borde jobba med också, och naturkunskapsprov.. och jag har inte ens börjat kika på allt till svenskaprovet o idrottsprovet vi har på onsdag, har ingen aning om var det var för matteläxa och inlämningarna på fredag..
Näe usch. Nu börjar känslan av att krypa ihop i en boll och aldrig mera öppna ögonen komma tillbaka så det är bäst jag slutar tänka. Bästa sättet att sluta tänka är att sova, fast då drömmer jag jämt så konstigt istället :P Hoppas det är en bra konstig dröm, istället för en konstig mardröm inatt! Ska bara läsa lite psykologi först.. och kanske naturkunskap. Sen lovar jag mig själv att jag ska sova.
Godnattisar till alla=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: