I begin to doubt my state of mind

Detta är bara inte rätt. Dom borde inte få utsätta oss för sånhär stress.
Det borde vara olagligt.
2 prov och 2 inlämningar imorgon. 2 inlämningar till på fredag + ett prov. Redovisning torsdag. Låter det kuligt kanske?
Jag håller fan på att ta mitt liv. Inte på ett emo sätt där man skär upp armarna eller tar överdoser utan på ett "gå-en-vecka-utan-sömn-sätt". Det är inte bra. Men imorgon så ska jag sitta kvar på skolan från 14.20 till 17.30 och plugga medan jag väntar på att kursen ska börja. Om jag trodde att jag var utbränd i höstas med 4 dagar i veckan uppe på bruks så tänker jag då om nu. På något sätt måste jag hinna baka nå fula muffins imorgon också.. Jag vet inte ens hur man gör så jag ska nog rekomendera klassen att inte smaka dom jag har gjort. Det verkar bara inte gå fram till min grupp att jag verkligen, verkligen inte har tid att baka. Jag vet att dom har lika mycket läxa som jag, men jag har HU, vinterträning o datakurs i veckan också. Mitt mål är att överleva veckan så jag kan fara till Haparanda. På något sätt är stiga upp kl 6 ett pris för en sömnlös vecka. Men det finns inget jag hellre gör. Så det får mig att kämpa vidare. Har då gjort klart psykologin nu, inte för att jag tror att det är rätt men.
Ska försöka titta igenom idrottsprovet nu. Har svenskaprov imorn också men jag har inte boken så det kommer gå skit. Ska kolla över lite anteckningar iallafall.
Just nu sitter jag och lyssnar på Michael Bublé i pappas hörlurar. Dom är förjävligt bra för när jag lyssnade på Robert Pattinson och blundade så kände jag bara hur jag satt på ett litet fik och han satt på en scen och sjöng, men när jag försökte öppna ögonen för att se honom sjunga som kom verkligheten tillbaka och svenska novellen stirrade mig rakt i ansiktet... Men jag måste få se Rob sjunga live någon gång för jag får bara inte ihop rösten och ansiktet. Det blir för skumt så jag måste se det, men det finns inga bra videor på det på Youtube så jag vet inte riktigt. Orkar inte tänka mera nu iaf. Måste börja titta igenom resten av helvetet. Som tur var så hann jag inte skicka religionsarbetet till migsjälv så jag har det inte här hemma, en sak mindre att oroa sig för. Det tar jag hand om imorgon istället.
Nej ursch. Jag lämnar er med detta, som inte hör till något på något sätt. Lite distraktion sådära..

It's a new dawn it's a new day it's a new life, for me.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: