New Moon

Skoldagen var rätt tråkig idag, orkar inte skriva någe om den..
Men efter skolan gick jag på stan med Lina o massa folk o då gick vi på bokia så jag köpte New Moon *SMILIEFACE*
Sen ikväll så for jag iväg på Årsmötet, det är ju bara det att när vi var i ursviken hörde jag på radion något om "imorgon den tolfte.." och kollade o självklart, det är den 11 Februari idag, inte tolfte. Det var bara att vända för mötet är imorgon, men då kan jag typ inte fara för jag ska städa Hattis o mamma jobbar så jag tar mig inte upp. Jag måste väl ringa nån imorn o säga det.
Så egentligen skulle jag ha kunnat fara på dendära saken som var på Anderstorp ikväll om jag bara visste att det inte var möte men klockan var typ 7 när jag kom hem så jag orkade inte.
Läste ut Twilight (igen) o sen började jag på New Moon=) Så jäkulskt bra böcker.
Jag kan inte tro på att det finns en enda bok i hela världen som är lika bra som Twilight, så jag förväntar mig inte så mycket av uppföljarna men New Moon verkar ändå väldigt bra, har läst typ 1 eller 2 kapitel nu ikväll. Går bara inte att sluta, även om jag borde ha gjort det för längesen för jag är råtrött och vet inte hur jag ska kunna ta mig upp imorgon menmen :P
En sak jag stör mig på dock är att böckerna finns bara i pocketform på engelska. Svenska versionen är ju en bok bok.. Jag gillar inte pockets, dom går sönder lättare ;/
Ha! Ni skulle ha sett min förvåning när vi var på Bokia :P Jag hittade alla böckerna, Breaking Dawn (fyran) också! Jag fick typ nåt spel o började babbla: "Men den kommer ju inte ut förän 9 mars :O" fast sen insåg jag, som den idiot jag är, att den kommer ut på svenska den 9 mars x)
Så nu blir det att köpa Twilight imorn, o kanske Eclipse o Breaking Dawn (Ni fattar inte hur tjock den är dock! Dubbelt så tjock som New Moon), beror på hur mycket pengar jag orkar spendera.. Blir nog inte alla imorn kommer jag på för jag har ju bara 300 på kontot än...
Note to self:
MÅSTE IN PÅ BANKEN!

Jaja, nu ska jag lägga mig (och lämna boken här nere så jag faktiskt somnar någongång) så ni får hare så braigt nu=)
Sweet dreams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: