"Om jag kunde drömma skulle jag drömma om dig"

Tänk att få vara Stephanie Meyers "Isabella Swan".  Fyfan vilket underbart liv. Jag vill också=(
Alltså jag kan inte ens hitta ord för att beskriva boken. Den är nå så snuskigt bra, och jag förstår varför ALLA tjejer älskar "Edward Cullen". Man blir mer besatt av honom när man läser boken än när man ser filmen ^^
Har nu läst ut boken och jag satt och skrattade högt för mig själv i slutet :P När hon ligger på sjukhuset och är kopplad till nån monitor som läser av hennes hjärtslag.. Fniss!
Dom borde ha gjort filmen exakt som det står i boken, det skulle ha blivit den bästa filmen genom tiderna. Men jag stör mig fortfarande på en del översättningar så jag ska gå in imorn och höra om dom har den på engelska så att allting blir rätt=)
Nu har jag börjat försöka beskriva men suddat ut det lika snabbt igen typ 15 gånger för det går fanimej inte beskriva hur bra den är! Jag försöker verkligen här men inte till någon större nytta :P Om jag säger så att efter jag hade läst ut boken och la ifrån mig den så tittade jag på TV:n i typ en halv minut sen tog jag upp boken igen och läste igenom dom bästa delarna igen så borde ni förstå. Det är inte mycket som kan slita den här latmasken från ett bra TVprogram ;D
Näe men det är en sån där bok som nästan får en att sörja lite när den är slutläst "och tänka fan, jag måste ut och hitta mig en snubbe som råkar vara lite vampyr" som jag läste på någons blogg :P
Och ursh vilken perfekt kille. Och det hjälper ju inte att man föreställer sig Robert Pattinsons ansikte heller. Så jävulskt bra han ser ut!
Nu ska jag lägga mig i sängen och dagdrömma om att träffa min perfekta (brittiska) drömkille.
Ha det bra allihopa ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: