Psykologi

är ganska intressant. Men rätt tråkigt jämnfört med den bästa romanen jag någonsin läst.
Har nu lämnat tillbaka min underbara bok (idiot.) och måste nu läsa om psykologiska perspektiv ikväll istället för om det underbara magiska världen som jag önskar att jag lever i. (Jag vet jag är lite patetisk just nu^^)
Lääääääääääängtar tills böckerna kommer in så jag får läsa om dem igen<3 Men psykologin ska vara klar på onsdag o jag har inte börjat så detta är kanske en bra chans, när jag inte har så mycket annat att göra. Finns ju inte direkt något på TV på måndagkvällar, förutom Chuck då. Chuck är underbar :P Men vi kom hem typ kvart över o då orkar man inte se, inte när man spelar in det ;P
Näe, nu sitter jag bara här o svamlar för att slippa börja med läxan och det är inte bra. Ska gå upp och sätta mig tillrätta i fotöljen och läsa som en snäll liten pluggis. Hare bra!

Pi Ess. "De är fritidisar, vi är peddon"

Postat av: Jeanette

Joo på måndagar ska man se Design:Simon & Tomas klockan 20.00 sedan klockan 21.00 börjar Advokaterna :P så på måndagar är det fullt upp med tvn :P

2009-02-02 @ 21:45:59
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: