There's no time for sleep

You've got to much on your mind rightnow
it doesn't even help to try to solve them all


Det finns så många citat just nu som beskriver hur jag känner mig,
men dett måste ändå vara det som passar bäst.

Men jag har ändå fått bort en massa skit idag, och det känns bra. Halva veckan har gått och helgen kommer närmare! Hade ett prov o ett förhör idag.. Dom gick väl bajs men eftersom jag skulle på datakursen med Daniel idag så stannade jag kvar på skolan från 14.20 till 16.54 med typ Tobbe, Elin, Lollo, Lisa o Carro=) Men i slutet vart det bara jag o Tobbe kvar o då gick den dumma skrivaren sönder... -.- Menmen, jag gjorde bort svenskan, var tvungen att korta ner den jääääääääääättemycket ;S Men jag bara kopierade in allt i ett nytt dokument och kuttade en massa delar :P Jag sparade orginalet och jag har nog skrivit klart första kapitlet i min första bok=) Det känns lite bra, men då äre bara att fortsätta skriva medans man har någon idé om vad som ska hända :P Jag skrev typ klart religionen också, det vart inte särskilt långt och inte så bra men så gåre när man inte ens får skriva en rad likadant som det står på någon hemsida i hela världen för dumma urkund.se skvallrar o då får man ig. Jag ska lägga ner den dumma sidan så man slipper omformulera varenda litet ord. Jag o Tobbe kikade in på sidan och det verkade bara förvirrande för oss ;S Det fanns nån video om hur man använde det men det var bara fult.
Nu har jag bara svenskan, naturkunskapen, psykologi o lite annat religionsarbete kvar. Och "k & m" i matten men det kan jag ju typ. Det känns bra=) Har till och med bakat muffins, med grön glasyr. Jag slår vad dom andra inte har bakat. Förlåt för min lilla tro i er men vi har ju som bara skjutit på det några gånger ^^ Men nu äre gjort, dom ligger och svalnar så jag ska kunna packa ner dom och ta med imorn. Hoppas dock att ni också har bakat för det vart bara 14 st. :P
Har pratat med Hattis också så jag börjar kl 9 på måndagmorgon o Lotta är min handledare=) Någon som kan påminna mig om att ta hem APUpapperna imorn? Jag lär glömma^^
Imorgon ska jag nog ta mig lite fritid och faktiskt gå på stan. Typ, titta på kläder, o köpa Twilight (A) Måste lämna igen låneboken och jag kan typ inte leva utan den så det får bli lite spenderingar :P Hoppas jag får Eclipse före helgen, så jag kan läsa när jag är i Happis=)
JAG LÄNGTAR TILL HAPPIS :D GE MIG LÖRDAGMORGON<3
Nu har jag några muffins att ta hand om och lite kärnkraftverk att läsa om,
ta och lyssna på Martin Stenmarck ni, det har ni förtjänat om ni har läst allt detta.
Losing game finns i svensk version som har spelats på radion, Nästa Dans.
Väldigt bra på båda språken men den är, som allt, lite bättre på engelska (A)
 

Varför gör du som du gör?
Se hur mina drömmar dör
Du river upp, och du förstör

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: