Dot. Dot. Dot.

Btw. Bara nåt random som borde stå i slutet (jagvet)
men jag är ledig imorn, värsta hääärligt=)
Ska hämta min sweetheart på dagis och gå och bada med han imorn=)

He he he, har inte skrivit något sen jag fick boken (A)
Hade tänkt skriva något igår men jag fastnade. Kom hem, åt en panpizza o sen började jag läsa, typ halv 5. Kvart över 6 tog jag en kvarts paus för att se How I met your mother (Can't believe I missed it beacuse of a book!) och sen fortsatte jag läsa :P Vart typ irriterad för mamma hade TV:n så högt och jag var tvungen att släppa in o ut hundarna hela tiden så jag gick upp och la mig i sängen och läste. Tillslut tänkte jag att klockan måste ju vara typ halv 10 så jag borde hämta Ronja o borsta tänderna och sånt så jag läste ut det kapitlet o gick ner. Kolsvart. Klockan var 20 i 11 och jag hade läst nästan 6 timmar i sträck. Jag var lite smått imponerad av mig själv :P Men sen försvann min självsäkerhet när jag inte ens kunde göra en fläta på mitt eget hår ;S Jag kan verkligen inte fläta "baklänges". Alltså fläta kan jag men inte på migsjälv med allt hår samtidigt, det blir fel o sen är det så glansigt och lent att det bara glider ur händerna ;S Så jag satt upp det i en knorr o la mig för att sova.
Det fulaste är dock att jag nu tänker på engelska. Jag pratar svenska, o skriver uppenbarligen på svenska (med lite svengelska undantag som jag suddar ut hela tiden) men mina tankar är engelska ;S Det hjälpte då lite på engelskan för vi skulle översätta några meningar så jag skrev bara det första som kom till mig och det mesta var rätt=) Fast när jag skulle skriva på tavlan så skrev jag:
"It dosen't usually rains a lot in this part of the country"
och när jag satte mig igen så såg det så fel ut. Efter ett tag kom jag på att jag hade satt ett S på "rain" som inte skulle vara där så då sprang jag fram medan hon pratade o suddade ut det :P
Resten av dan var väl relativt smärtfri, förutom religionen (A) På något sätt, kan verkligen inte förstå hur, så fick jag IG på mitt prov :O Hon verkar inte tycka om Bengt sången ;S Kan ju berätta att jag skrev:
Hej, mitt namn är Bengt och jag jobbar i en knappfabrik. Jag har fru, men inga barn. Och en dag sa min chef till mig:
"Hej Bengt, är du ledig, så tryck på knappen med din högra hand!"
Hej, mitt namn är Bengt och jag jobbar i en knappfabrik. Jag har fru, men inga barn. Och en dag sa min chef till mig:
"Hej Bengt, är du ledig, så tryck på knappen med din vänstra hand!"
Hej, mitt namn är Bengt och jag jobbar i en knappfabrik. Jag har fru, men inga barn. Och en dag sa min chef till mig:
"Hej Bengt, är du ledig, så tryck på knappen med din högra fot!"
Hej, mitt namn är Bengt och jag jobbar i en knappfabrik. Jag har fru, men inga barn. Och en dag sa min chef till mig:
"Hej Bengt, är du ledig, så tryck på knappen med din vänstra fot!"

Och sen "råkade" jag bara skriva: "Religion är bara dumheter!=)" på provet vilket hon inte heller tyckte var särskilt MVG av mig :P 
Alla religiösa, ta inte illa upp, ville bara förolämpa min lärare=)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite till, har ju bara läst typ halva (A).
Jag lämnar er med ett av mina favorit citat=)

"About three thing I was absolutely positiv. First, Edwars was a vampire. Second, there was a part of him - and I didn't know how potent that part might be- that thirsted for my blood. And third, I was unconditionallty and irrevocably in love with him."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: