Crash and burn

Igår bidde de inge agility =/ Jag vart typ besviken för jag känner att jag verkligen behöver träna slalom o fart!

Idag så for jag till skolan i typ 2 timmar, hann träffa både Olle o Maria=) O så lämna jag in valblanketterna o pratade lite med Annika som fyller 45 på lördag=)
Psykologin var lite tråkig, vi gick igenom försvarsmekanismerna o dom har vi redan gått igenom. Jag trodde vi skulle få skriva på våran "uppsats" men nehe, vi skulle lyssna på musik o skriva ner våra känslor. Jag kan inte sånt. Jag har nada kontakt med mina känslor typ ;S Eller, den första o den sista låten gjorde så jag kände mig trött ^^ Men vad drar "We will rock you" fram för känslor? Typ nostalgi, vi spelade den på musiken i sjuan tror jag :P Men jag hann skriva lite på uppsatsen iaf så jag har bara 3 åldrar kvar.
Sen vare tillbaka till Hattis :D Gud så mycket roligare det är än skolan :P Fast jag saknar faktiskt våran klass! Vi måste bara sjunga Bengt på fredag (A)
Men hursomhelst, på Hattis vare en vanlig dag med pannkaka i grillkåtan till lunch=) Sen på eftermiddagen så busade vi med barnen på "framsidan" och så hörde jag en jättekonstig smäll.
Det är verkligen det obehagligaste ljudet som finns, bromsar som tjuter och sedan ljudet av metall mot metall.
En personbil körde rakt in i sidan på en buss. Fronten vart totalkvaddad men föraren var då vaken när jag sprang dit för att se hur det hade gått. Busschauffören kom dit o ringde 112 innan jag hann göra det så jag gick tillbaka till gården för att inte vara i vägen. Mannen var fastklämd men inte medvetslös. Först kom brandbilen från rönnskär o en polisbil och brandmännen gick omkring där ett tag medan poliserna satte upp "olycka"-skyltar på gatorna runt omkring. Sen så kom en "riktig" branbil från stan o räddningsbilen. Det kom typ åter en till brandbil efter en stund o fler poliser. Tillslut så klippte dom bort taket på bilen och tog ut mannen. Han klarade sig bra men det var ändå rätt läskigt att se på, speciellt med alla barnen där. Ni kan läsa mer på Norran men jag tror jag berättade det mer utförligt än dom..



Nu snart blire Greys =D Vet inte om jag orkar vara vaken dock :P Är helt slut o ska stiga upp 5 imorn :P Öppnar på dagis vettni ;D
Btw. så hade Eclipse kommit in nu *SMILIEFACE* Jag gick in på kontoret i bibblan o där låg Eclipse, fast i bokform, inte pocket! :O Det var ju självklart inte den jag skulle låna, varför skull det?, men så söta som dom är på balders bibbla så bytte dom bara så han som skulle ha bokboken fick pocketboken istället (A) Men jag har inte vågat börja läsa än. Om jag börjar så kan jag inte sluta o jag måste verkligen sova tidigt ikväll!
Blir att maratonläsa imorgon när jag slutar, kl 13.00 ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: