Grounded

Jag skrev aldrig igår.. Jag hade ganska ont så jag försökte att bara ligga väldigt stilla...
Jag förstår inte varför jag har blivit så klumpig nu ;S Eller, jag har alltid varit klumpig men nu har jag börjat göra illa mig när jag ramlar ;S Igår när jag "steg" av bussen så var sista trappsteget täckt med is o hejsan hoppsan så låg jag på marken. Innan jag landade på marken så landade jag med ryggen mitt på trappsteget. Det gjorde som lite ont liksom... Och jag kunde inte andas på ett tag men nu gör det bara ont när jag lutar mig mot något, och om jag böjer ryggen för konstigt ;S Men jag har då blivit en väldigt fin lilagröngul färg på ryggen :P
Men före den olyckan så var dagen väldigt bra=) Var helt flum o Lina gick och skrattade åt mig hela tiden men det var en bra dag ^^ Köpte Twilight (A) Och en jättefin tröja som jag har lyckats förstöra. Har hål bak på tröjan nu, jag HATAR dom här jeansen. Helvetes jävla skitfan.
Redovisningen igår gick också bra=) Våra marshmuffins vart uppskattade och det var så "väl förberett" så vi hade minst VG på det :P Vääääldigt bra förberett tkr då jag (A).


Idag var en rolig dag också=) På psykologin började vi med vårat skriftliga arbete och det går ganska bra, sen ska vi sitta i grupper och göra en muntlig redovisning men det lär inte bli för konstigt :P Jag fick VG på det konstiga arbetet som jag skrev klart i tisdags :P Förstår inte hur men är tacksam ^^ Sen vare prov, gick bajs. Man ska inte plugga till prov, det förstör allt. Jag har fått VG på proven tidigare utan att plugga men sen så berättar hon ju att om jag får VG på dethär så får jag de i betyget o då blir man ju nervös, o då pluggar man, o då gåre bajs. Jag håller verkligen tummarna nu!
Efter bajsprov så vare hål o sen svenska. Vi fick veta vad som skulle hända inför np o sen så skulle vi skriva vidare på novellen, men jag var ju redan klar (A) Fast jag skulle ju gå 14.00 ändå så det var ju bara bra. Skulle till vårdcentralen i hamn o ta andra sprutan :P Lucas o massa småbarn från hans dagis var på bussen med mig men det märkte jag inte förän jag klev av typ :P Men jag sa hej till Lucas sen gick jag in till mamma på vårdcentralen :P Och vem har skadat ett revben genom att åka slalom om inte Idah Nylén ;D Så vi pratade litte granna=) Saknar henne ju, var för längesen! Sen så fick jag gå in och lägga mig på britsen åsså fick jag sprutan sen fick jag gå ut, svimmade inte! Helt stolt. =} Då satt jag o prata med Idah en stund till för man ska ju egentligen sitta kvar i 10 min där borta så inget går fel men vi gick då ganska snart :P Mamma skulle o handla så jag tänkte gå hem direkt men då kom jag på att jag inte hade varit hos mormor på länge så jag gick dit istället och tänkte va hemma innan mamma ändå men så gick det inte riktigt till... :P Jag lämnade mobilen, utan ljud, i jackan och var hos mormor i typ en halvtimme. När jag kom på tiden så kollade jag mobilen o hade 7 missade samtal av pappa, så nu har jag utegångsförbud x) "VET DU HUR OROLIG JAG VAR? JAG TRODDE DU LÅG AVSVIMMAD I NÅT DIKE NÅGONSTANS!" Men det går nog över, jag ska ju på Emelies 18årsfest på fredag så^^ Hahaha jag dör. Jag trodde första gången jag skulle få utegångsförbud skulle vara för att komma hem full eller typ rymma hemifrån, inte för att jag hälsade på mormor utan att säga det ;S Menmen. Han är som han blev.

Nu ska jag gå och städa dagis, sen ska jag packa för imorn äre HAPARANDA!!!!!!!!!!! :D :D :D
Det är värsta chill, vi ska vara i stan o möta Emelie typ halv 9 så man får sova länge :P Tycker så jävulskt synd om er i klass 3! Vara uppe i Haparanda kl 6... Inte kul, men ni måste väl ska åka idag? :P
Nu orkar jag inte längre, ska bara säga 3 saker till, sen så drar jag=)
HAPARANDA, HAPARANDA, pinne?=)

Puss o hej från oss, vi skriver på söndagkväll!(om vi orkar)
Postat av: Jeanette

Jag kan säga en sak: Jag är STOLT över att jag för första gången har skaffat mig en header som funkar! :P

2009-02-20 @ 18:27:45
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: