You never know what's comming for you..

Idag sög. Eller, kanske inte sög men bra kan jag inte säga att den var. Religionsbajs. IG i allt i religionen så jag måste typ göra om en massa saker o hon gillar mig inte så jag lär ändå inte få G. Menmen, får väl satsa på MVG i nåra andra ämnen så inte betyget sjunker så mycket.
Engelska provet var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara. Men hon är typ misstänksam mot mig för jag skrev klart det snabbast i tisdags o idag så hon tror säkert att jag bara slarvar. Hoppas jag inte har så mycket fel så jag kan bevisa att jag tar det på allvar iaf.
Efter skolan så for jag hem med 14.20 bussen, hann ju med den när engelskan tog så kort tid ;D Sen satte jag mig o gjorde religionsbajs o fixade till mitt debattinlägg i Svenskan o skickade in. Så där var två saker lösta iaf. Men jag har fortfarande inte gjort mitt psykologigrejs... Får väl antingen inte ta upp det imorn eller ta till nån vit lögn..
Kring typ halv 5 så ringde Linda en signal så jag ringde upp o de första hon sa var: "Vi måste gå på Månsjakt!" Extremt normalt men jag är helt på^^
Btw. så har mamma visst skjussat Heat i taxin ikväll, vet inte vilka dom är men jag har då autografer av dom nu iaf ^^
Sen gick jag o städade o efter det så hälsade jag på Lena. Det var längesen jag pratade med henne så jag vart glad när jag fick skryta lite mer om våran förstaplats i helgen ;) Sen satt vi o prata om allt mellan himmel o jord o sen gick jag hem o läste lite till (A)
Den är så jävulskt bra, kan inte lägga ifrån mig den typ. Ska bara göra lite fika sen blire fortsätta läsningen tills Private Practice börjar=) Sen blire sängen, och hoppas att jag inte drömmer lika konstigt inatt.. Men det brukar alltid vara lite extra wierd när det är fullmåne, men att klä av mig i sömnen... Njäe, I don't like it ^^
Nuså, leverpastejspärlan o ett glas juice. Hare!


Baradadada I'm lovin' it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: