18 år

Klockan är nu 21.34 så om ca 7 timmar fyller jag 18 år. Det känns väl helt okej=) Men det är ju inget speciellt med att fylla år längre, får då inget paket iaf ^^
Måste bara berätta, efter kl.18-promenaden så tog jag Molly, Maija o sparken och for ut mot oljehamn. Jag skulle verkligen ha haft en sele på Maija! Vi for alltså ut till oljehamn och hem igen på 30 minuter, och då stod vi då still i typ 10 min för först försökte jag komma på nåt praktiskt sätt att göra hennes koppel till en sele och sen försökte jag få henne att skita men hon ville bara springa :P Så det vart väl 20 min egentligen :P Det gick så jävulskt snabbt :P Hon drog så jag trodde hon skulle kvävas! Så imorgon på HU ska jag då se om jag kan sätta henne framför skidorna, det skulle vara perfekt för henne, då får hon ju faktiskt dra ;D
Just nu så ligger Maija nedanför mig och Ronja ligger på sängen. Hade tänkt slippa ha en stor vovve som jag knappt tål inne i mitt rum en hel natt men hon stod nere vid dörren och kraffsade som en galning när jag försvann :P Och det ger inte så mycket att stänga in henne för hon kan öppna dörrar har vi kommit fram till :P
Ska nog fortsätta se Magikernas Hemligheter, även om jag tycker det är ett jättedåligt program. Det är ju bara fult att veta hur magin görs, vad ger det då att fara och se magi?
Varför ser jag det då? Man är ju nyfiken :P
Jaja, hare bra, nästa gång jag skriver är jag myndig!

Btw. Måste bara lägga in det jag skrev på min förra blogg kvällen före jag fyllde 17 :P
Positivt ;D

"Så, om 4 timmar och ca 20 minuter för 17 år sen så föddes jag. Nu är jag snart 17. Sen helt plötsligt är jag 18, och vips! Så har vi tagit studenten. Då kmr jag att studera vidare eller arbeta på ett lågbetalt jobb tills jag dör av överansträngningsframkallad hjärtinfarkt när jag är 85år eftersom det inte kommer att finnas pension när vi blir gamla.
Usch så gammal jag är. Vet ni hur mycket jag saknar lågstadiet? Fyfan så lätt livet var."
Postat av: j

Jaaa blir kul på fredag ;D



haha inte min musiksmak egentligen men det är från Tokio Hotel - Monsoon, den är endå småbra :) :)

2009-01-11 @ 22:06:53
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Anna

Säger som Josse, ser fram emot fredag :D

Men ta det lugnt med ålderskrisen va? :)

2009-01-11 @ 23:21:45
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: