18.04

Idag vare chilldag=) Förutom bussen imorse ;S Först vart den typ 10 min försenad från hamn och sen så stannade den då vi skulle ut ur ursviken och vägrade starta igen ;S Den skulle egentligen vara i stan 09.50, så jag tänkte det är väl lugnt för jag började ju 10.30 men när klockan blev 5 över så började paniken komma :P Hade ju det jävla semenariumet och då äre IG om man inte är där så jag ringde till papi så han kom o hämtade mig=) VG/VG+ nånstans hamnade då betyget på=) Sen vare lunch, blodpudding, vilket inte alla gillar så Lisa, Carro, Josse, Ida, Emilia, Sofia Lu o jag gick på Frasses istället ;D Där kom vi på den briljanta idén att vi ska på klassresa till Göteborg, i maj. :P Det skulle ju vara jättekul men jag vet inte riktigt om vi hinner ordna allt så snart. Men man kan ju alltid försöka ;D Vi är ju ändå rätt envisa om vi bestämmer oss för något :P
Sen så vart det religion o engelska. Engelska lärarn var inte liiiite arg för att folk kom sen/ inte kom :P

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå för kl 7 kmr Terese o hämtar mig=) Vinterträning =D Jag börjar bli något pepp, typ 1½ vecka kvar till Gunmark=) Sen Haparanda!!!!
Btw. Chokladkaka på lördag<3
Postat av: Jeanette

Hallå, ska du inte uppdatera snart? :P

2009-01-29 @ 21:46:54
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: