Alltså orka bry dig då?

Jag har fått några jättefina komentarer om att jag sitter och vill ta mitt liv hela tiden ;S Ehm.. jag förstår inte, kunde du ha komenterat något inlägg där jag var emo? Jag sa bara att det inte var något speciellt med att fylla 18 och att jag är för döshjälp ;S Och om nu du tycker mina hundar skulle bli mer intressanta med en pinne i arslet, varför läser du den här bloggen? Den handlar om mig och mina hundar. Det är som den jag är. Jag bryr mig inte om vad du tycker, jag bryr mig inte om vad nån idiot tycker, det är därför jag inte orkar försöka vara något jag inte är så alla andra idioter på Balder ska tycka om mig, jag tyckte bara det var lite kul för att dom inte tycker att jag är värd att vara med så trodde de att det inte fanns någon som tyckte det.
Om jag stör dig så mycket så sluta läsa dethär då?


Så, nu när jag har sammanfattat det så kanske idioterna har slutat läsa och ni som gillar hundar kan veta att jag var på vinterträningen igår med Meija, Mira o Ronja. Ronja har typ glömt bort hur man hoppar över hinder ;S Men tunnlarna tar hon ;D Mamma försökte lära sig fota medan jag körde fast min kamera var cp och den ville inte ta kort direkt som den gjorde förut så pappa får typ leka med den och se om han kan fixa den ;S Meija var jätteduktig=) Hon tog alla tunnlarna o tillomed platta gick ganska bra=) Hon kanske får vara med på tävlingen den 7 iallafall=)
Nu börjar vi om typ 10 min så jag måste nog gå, ska ringa till Auraskolan och höra om jag kan få intervjua någon lärare där om typ hur dom hanterar ledsna elever vid dödsfall inom familjen och sånt. GIck förbi igår men då hade alla hunnit fara =/ Jaja, kanske får gå tidigare från svenskan idag då (A) Hare bäst=)

Postat av: Anna

Åh, vilka idioter det finns! :@

Du är totalt värd att vara med! :D Sådetså!

2009-01-14 @ 15:59:56
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Olivia

Bra Erika, stå på dig!



Vad den den där idioten inte verkar veta är att hela "hundvärlden" snart är uppbyggd av bloggar... Så nog finns det många som gärna läser om dina vovvar!



Kul att träningen gick bra. :)

Vilka ska du tävla med i Happis förresten? :)



Kram

2009-01-14 @ 23:06:54
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: