Bilder från Sjön

Om jag inte har skrivit det tidagare så skriver jag det nu

JAG VILL INTE ATT NÅGON KOPIERAR NÅGON AV BILDERNA JAG TAGIT UTAN MIN TILLÅTELSE, lämna en komentar om vilken bild ni vill kopiera så hör jag av mig=)


Alla bilder som jag har tagit själv ligger under kategorin Foto. Om det är en bild ni vill ta som ligger i ett inlägg med en annan kategori så är det bara att ta den=) (Förutom om det är en bild på Lucas, då ringer jag polisen och kallar er pedofiler ;D)


Visst var fönstrerna vackra? <3


Tror ni det var kallt att ta i handtaget då? ;D
Postat av: Matilda

Vilka superfina bilder!



Hejja Erika!

2009-01-05 @ 13:08:54
URL: http://matildahilda.googlepages.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: