"But I can't sleep, my head is all full..

- It's called thinking, go with it."

Jag älskar min skithund så himla jättemycket just nu... Igår så kunde jag inte somna, var då vaken till efter 2 iaf, till typ halv 3, 3 nån gång. Och sen så väcker min pisshund mig tio i 6 och ska ner, så jag släpar mig ner för två par trappor och släpper in henne nere och sen så kan jag inte somna om! Jag har nu legat i 3 timmar och sett på hur himlen har blivit ljusare ;S Jag är trööööööööött. Men jag har fått mycket gjort uppe i mitt huvud iaf, planerat nästan hela mitt kalas/fest vafan man kallar det. Räknade lite på hur många det blir och jag insåg att jag bjuder ca 28 pers ;S Det är tur att alla inte kmr komma typ :P
Det blir då ingen bio på måndag heller, blir hockey istället ;D Det ska ändå bli kul, var för längesen jag var på hockey :P
Menmen, nu ska jag typ.. äta frukost och kanske dusha.. Ska på stan med Linda kring 12=) Fick testa hennes mascara igår och då insåg jag att jag behöver en ny ^^
Hare så bra ;D

Jag älskar henne i smyg..
  
Postat av: Anna

Men det är bara kul med massa folk! :D Dessutom fyller man ju bara arton en gång ;)

2009-01-02 @ 13:11:07
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: