Chasing Liberty

Super bra film! Den gick på kanal 5 tidigare idag, den var verkligen jättebra=) Den handlar om Anna Foster,(Mandy Moore) presidentens dotter, som rymmer iväg från sitt övervakade liv tillsammans med Ben Culder (Matthew Goode) en kille hon träffade utanför en klubb i Prag. Det hon inte vet är att Ben jobbar för Secret Service och har i uppdrag av hennes pappa att följa henne och hålla henne säker. Massor av saker händer och självklart så brister hjärtan i slutet när sanningen kommer fram. Jag säger inget mer som kan förstöra :P Men Matthew Goode måste vara bland dom sötare jag sett (A) Men jag är svag för brittiskt uttal ;D
Jag säger bara, se den!



Såg Bones nyss också och då var David Lee Gallagher, känd från bla 7th Heaven, Sjunde Himlen på kanal 5, med och han är också ganska söt :P Fast han blir fulare med åldern :P I början av serien var han typ 11 år och skitsöt! Sen så blev han äldre och inte lika söt, men han ser alltid ut som sigsjälv. I Bones hade han svart hår, piercingar o tatueringar men han såg ändå ut såhär:
 
Haha kanske inte riktigt men ni fattar ;D

Nu äre National Treasure, bye=)
Postat av: Anna

Varför är alla filmomslag så överdriver photoshoppade? XD

Men jag har iaf sett den :) Den var typ bra :)

2009-01-18 @ 22:21:08
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv: Nä, jag är ju i Piteå då ;)

2009-01-19 @ 11:26:48
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: