Det är alltid kul att veta vad folk tror om en

Är jag verkligen så patetisk så ni tror att ingen kan tänkas vara vän med mig?
Ni verkar ju inte tro att jag har några andra vänner än er, och om ni var mina enda "vänner" så vet jag då inte vad jag skulle göra :P Sry om det sårar men jag räknar inte människor som jag varit med utanför skolan 3 gånger för vänner. Klasskamrater.
Men det sårar ju nästan att ni inte tror att jag har några vänner :P

- :) ska du på erikas fest nästa helg? :)

- yesss=)

- då ses vi nog där ;)

- skulle som inte tro de

- nehe, skit ire

- du är ju inte bjuden

- jag vet, men det är fritt inträde efter kl. sju :)

- det är inte så hon menar att vem som hällst ska komma, det är så att endel ska äta före.
så helt enkelt, du får inte komma aight?


- visst, men hoppas att hon vet att de inte kommer komma så många då, eftersom hon inte har bjudit in så många?

- hahaha å vad vet du om de?? det kommer ca 20 st å det räcker gott å väl
tro du verkligen att dom på bf är hennes enda vänner ? lol


- jahaja, men varken Lina eller dom kommer att komma, så..
i don´t care :P


- oooch? dom är inte häller bjudna, det är ingen från BF som är bjuden så ni kan gå å supa nån annan stans.

- varför bjöd hon LIna då?? hon går ju BF?
ahha, vaddå supa???


- haha för att hon skicka till fel hahaha Aaa det är ju sånt ni gillar å göra "Har du någonsin: Druckit? OJAA<3" /Lina
btw för "i dont care" nyss skulle du komma, och trode du skulle få komma efter 7 å blabla, HAHAHA


Jag dog typ. Visst är jag snäll när jag inte lägger ut något namn? Vet inte ens om någon av er läser min blogg men ni lär ju få höra om det av henne iallafall :P
Postat av: Anna

Okej, jag fattade inte mkt av det där, men men :P

Sv: Sure, honey! :) Jag hade 40s slutartid och bländaren inställd på auto och så stativ såklart :)

Min körlektion slutar 11.20 och sen börjar kemin 12.00, hinner du äta med mig då? :)

2009-01-09 @ 23:24:58
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: irriterad balderelev !

om du nu är så jävla populär varför går du runt jämnt själv på skolan och bara är för dig själv? för ingen vill lyssna på ditt jävla tjat ?!

2009-01-13 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: