I don't wanna be anyone other then the one I am with you

Det är alltid lika kul! Halv 5 var jag hemma hos Cajsa, då tog vi en miniprommis i snöstormen till Emil och fick skjuss av hans syrra till Andreas=) Där började Andreas med köttfärsen och vi började hacka bananer och lite allt möjligt :P Det var värsta god köttfärs, älgkött :D Efter Fredrik kom så åt vi och man var typ tvungen att svara på frågor för att få ta mer mat x) Vi är underliga :P Efter maten så spelade vi nåra fula spel :P Men eftersom vi var 5 st och det bara gick att vara 4 i spelen så delade vi in oss i lag :P Första spelet kommer jag inte ihåg vad det hette men det gick typ ut på att förstöra för varandra och den som fick ut alla sina spelgrejor vann :P Jag fick vara med Andreas, vilket var tur för jag skulle typ ha förstört mest för migsjälv om jag var ensam :P Men Cajsa slog oss=( Den dumma tjuven! :P Men jag och Andreas kom då tvåa ^^ Efter det så sprang typ alla omkring och letade efter (vi kallar det) "Råttspelet" och det var ännu fulare :P Det var typ som Labyrint fast med ostar och råttor och fällor :P Där kunde man också bara vara 4 st så då hamnade jag i samma lag som Fredrik=) Men Andreas, med väldigt mycket hjälp av Cajsa, puttade ner oss i en fälla! Så då strejkade vi resten av spelet så Andreas fick inte in sina råttor på spelplanen ;D Tillslut så gav Emil vika så Andreas tog sig in men vi lyckades putta ner Cajsa (A) Haha sen så smusslade vi med Emils ostar så vi fick hans och sa att vi hade vunnit (Man skulle samla 4 ostar för att vinna :P) Det bästa var ändå att Andreas gick på det x) Så vi packade ihop spelet och gick upp och spelade Wii Bowling istället :P Killarna vann ju självklart men jag klåddeCajsa första gången ;D Men sen så vann hon andra :P Efter lite boxning så såg vi en helsjuk film :P Beetlejuice eller hur dom nu stavade :P Lite sjuk skräck/humor/äckel sak :P Den rekomenderas då :P Tillslut, medan vi väntade på min bror så spelade vi nått mysko miniMonopol :P Jag förlorade då iaf tror jag :P Fredrik vann, för han fick 15000 poäng först men det godtog inte Cajsa för hon tyckte att eftersom hon fick mer än han så borde hon vinna för att han hade slagit en gång mer än henne så vi låter henne tro att hon vann medan alla vet att Fredrik vann (A)
Det var en (lång) sammanfattning av min jättetrevliga kväll med gamla vänner=) Hoppas vi hittar på något mer i veckan!=)
Ha det bra allihopa nu ska jag göra nåt kuligare än att blogga ;D
Byesan!

Självklart så glömde jag ju kameran -.-
= gamla bilder

Hade inga bilder på Emil o Fredrik =/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: