I gave in...

Jag är inte stolt över migsjälv just nu. Just efter jag hade skrivit om hur chipssugen jag var i förrförra inlägget så kommer min bror och undrar om han ska köpa något åt mig.. Han köpte chips åt mig =( Men jag kan ju alltid trösta mig med att jag bara åt typ en fjärdedels påse, och det är en sånhär liten Naturchips :P Men, chips är chips så jag ska böta. Ingen mat på nästa 4 dygnen! Haha skojjar :P ska ju ut och gå imorron också :P Och måste stiga upp tidigt imorn, måste ju ställa om huvudet så jag tar mig upp på måndag..... Hata skolan=( Jaja,
Nu lämnar jag er med en visdom, tänk på den!


Tro inte på allt du hör,
spendera inte allt du får
 
och sov inte så mycket som du skulle vilja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: